O FIRMIE

marketing

Od ponad 25 lat jesteśmy wiodącym dystrybutorem, importerem, magazynem centralnym oraz przedsiębiorstwem kompletacji i konfekcjonowania dostaw głównie dla sieci marketów wielkopowierzchniowych.

Głównymi klientami JK-SYSTEM są:

  • wielkopowierzchniowe sieci supermarketów i hipermarketów
  • hurtownie
  • inwestorzy i przedsiębiorstwa remontowo – wykonawcze

JAKOŚĆ, ELASTYCZNOŚĆ I SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA

Kilkanaście lat współpracy z międzynarodowymi koncernami handlowymi pozwoliło JK-SYSTEM wypracować procedury optymalizujące dystrybucję wśród dziesiątek punktów sprzedaży swoich klientów rozsianych po całym kraju.

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA

System elektronicznej wymiany danych (EDI) z partnerami, zintegrowany system zarządzania logistycznego, doświadczenie w handlu oraz zaufanie, którym obdarzają JK-SYSTEM jego wieloletni klienci i dostawcy pozwalają działać szybko i elastycznie.

JK-SYSTEM Logistyka Polska Sp. z o.o. dąży do doskonałości w obsłudze logistycznej i merchanisingowej sowich klientów. Specjalizuje się w sprzedaży komercyjnych linii produktów o najlepszym stosunku jakości do ceny.

 

 

 

STRATEGIA PROMOCYJNA

JK-System Logistyka Polska Sp. z o.o. pośredniczy pomiędzy producentami a swoimi partnerami we wdrażaniu koncepcji marketingowych. Aktywnie uczestniczy w akcjach promocyjno – reklamowych uznając je za bardzo efektywne. Pozwalają one w krótkim czasie maksymalizować wolumen sprzedaży. 

Szczególną uwagę JK-SYSTEM poświęca atrakcyjnym opakowaniom, które dla produktów importowanych są wykonywane według własnych projektów. Opakowania muszą spełniać rygorystyczne wymagania sieci sklepach samoobsługowych, przykładowo muszą być pakowane w odpowiednie zawieszki, woreczki lub blister, etykiety powinny zawierać wysokiej jakości zdjęcia. Produkty dodatkowo muszą mieć nadany kod EAN.

 

STRATEGIA CENOWA

Ceny produktów w ofercie JK-SYSTEM opierają się na cennikach producentów. Będąc znaczącym klientem w fabrykach JK-SYSTEM jest w stanie zaproponować Państwu ten sam system rabatów, który obowiązuje u poszczególnych producentów. Wykorzystując efekt komplementarności oferty możliwe jest uzyskanie lepszych warunków handlowych na poszczególne grupy towarowe niż w samych fabrykach.

Szczególną uwagę JK-SYSTEM zwraca na to aby jego klienci nie konkurowali ze sobą sprzedając te same bądź bardzo zbliżone do siebie produkty. JK-SYSTEM różnicuje je przede wszystkim marką i odpowiednią polityką cenową.